TAI-CZY CJUAŇ (taiči)/ lektorka Věrka

Meditace v pohybu. Cesta k dokonalosti. Naučíme se komplex 24 forem. Celá sestava trvá ve výsledku 8-10 minut, což dává možnost cvičení každý den a neustálého zdokonalování.  Nejprve se budeme učit základní krok a dále postupně jednotlivé prvky. Tato sestava pochází ze Školy dřímajícího tygra, kterou založil mistr Tan Czun, styl Tan, a kterou v České republice vyučuje mistr Boris Tichanovský

 

PROTAHOVACÍ A RELAXAČNÍ CVIČENÍ / lektor František a Josefína

  • ZACVIČ SI!
  • ZDRAVÉ TĚLO 

„Ve zdravém těle, zdravý duch“.

Základní péče o tělo pro každého. Posílujeme svaly stabilizačního systému a protahujeme ty, které mají tendenci se zkracovat.  Cviky na správné držení těla, zejména páteře. Cvičení je vhodné pro všechny, kdo se chtějí udržovat v dobré fyzické i duševní pohodě.

JÓGA / lektorky Lucie, Pavlína a Josefína

„ Zklidnění mysli pomocí jógy.“

Při cvičení pozic, při protahování a posilování těla, se zaměříme i na harmonizační dechové cvičení a neopomeneme i serii cviků na rozpohybování kloubů. Aktivnější část lekce posílí náš střed těla a schopnost koncentrace. Nebude chybět pozdrav Slunci, který rozšíříme o balanční a rotační pozice.

Jóga proti Stresu je zaměřené na uvolnění těla a zklidnění mysli. Ásánami rozhýbáme celé tělo a zejména partie, kde se ukládá dlouhodobý stres a napětí. Zaměříme se na aktivaci parasympatiku a nebudou chybět zklidňující dechové techniky a relaxace

Hatha jóga – klasické cvičení jógových pozic, přípravné techniky, koncentrace, dech.

Fyzio jógacvičení doplněná o rehabilitační cviky

Meditační jóga cvičení v pomalém rytmu s více času věnováno relaxaci a zklidnění mysli, nácvik meditace.