PILATES/ lektorka Gabriela

Známý způsob cvičení, se specifickým dýcháním a posílením celého těla a zejména CORE –   vnitřního stabilizačního systému. Pilates je známý svojí dynamikou a také účinností, která při pravidelném cvičení přichází velmi rychle. Tato metoda zvaná také KONTROLOGIE mne učí, jak je možné využít mysl k tomu, aby kontrolovala a řídila svaly a jejím cílem je zlepšit koordinaci vlastního těla a zlepšit jeho pružnost a ohebnost.-

 

 

 

PROTAHOVACÍ A RELAXAČNÍ CVIČENÍ / lektor František a Josefína

  • ZACVIČ SI!
  • ZDRAVÉ TĚLO 
  • PROTAŽENÍ ( ranní, polední)

„Ve zdravém těle, zdravý duch“.

Základní péče o tělo pro každého. Posílujeme svaly stabilizačního systému a protahujeme ty, které mají tendenci se zkracovat.  Cviky na správné držení těla, zejména páteře. Cvičení je vhodné pro všechny, kdo se chtějí udržovat v dobré fyzické i duševní pohodě.

JÓGA / lektorka Lucie a Pavlína

„ Zklidnění mysli pomocí jógy.“

Při cvičení pozic, při protahování a posilování těla, se zaměříme i na harmonizační dechové cvičení a neopomeneme i serii cviků na rozpohybování kloubů. Aktivnější část lekce posílí náš střed těla a schopnost koncentrace. Nebude chybět pozdrav Slunci, který rozšíříme o balanční a rotační pozice.

Jóga proti Stresu – je zaměřené na uvolnění těla a zklidnění mysli. Ásánami rozhýbáme celé tělo a zejména partie, kde se ukládá dlouhodobý stres a napětí. Zaměříme se na aktivaci parasympatiku a nebudou chybět zklidňující dechové techniky a relaxace

Hatha jóga – klasické cvičení jógových pozic, přípravné techniky, koncentrace, dech.

Meditační jóga / lektorka Pavlína

V této lekci se naučíme  jak lépe zvládat každodení rušný program, jak pomocí těla,dechu a meditace zklidnit svou mysl a napojit se sami na sebe. Začínáme jemným procvičením, napojíme se na své tělo, na své pocity a následně můžeme pracovat s dechem jako jedním z nejdůležitějších energetických nástrojů (zdrojů), které máme. Pomocí lehkých meditačních technik se zanoříme do vlastního ticha, kde mlčí smysly a můžeme vnímat, kdo jsme. Lekce vhodná pro začátečníky i pokročilé.